fot. aplikacja IMM

IMM z aplikacją mobilną do monitoringu mediów w Polsce

Aplikacja mobilna IMMapp, dostępna w sklepach Google Play i App Store ma umożliwić pracownikom mediów, działów public relations, social mediów czy marketingu śledzenie publikacji medialnych za pomocą smartfona. To obecnie jedyne takie rozwiązanie na polskim rynku, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów.

Monitoring treści będzie teraz możliwy nie tylko w internecie, prasie, radiu, telewizji, ale również w social mediach. Dostęp do nowej aplikacji będą mieć klienci Instytutu Monitorowania Mediów – m.in. instytucje i administracja publiczna, agencje PR czy agencje marketingowe – będą mogli używać jej do zarządzać wynikami z monitoringu mediów o każdej porze i w dowolnym miejscu.

Dodatkową – nową opcją jest możliwość słuchania komunikatów mediowych – w ten sposób z wszystkimi treściami użytkownicy aplikacji będą mogli zapoznać się bez patrzenia na ekran telefonu.