„— Na Woronicza wracają znane sprzed ośmiu lat twarze i formaty, ale dziś nie wystarczy powrócić do tego, co było. W ostatnich latach zmieniły się rynek, technologia, profil widza” – wyjaśnia dr Milena Drzewiecka w rozmowie z Onetem.
Ekspertka Instytutu Zamenhofa analizuje zmiany, które zaszły w ostatnich miesiącach w Telewizji Polskiej i wyjaśnia dlaczego porównywanie telewizji publicznej do nadawców komercyjnych nie zawsze ma sens. W rozmowie z red. Joanną Barańską mówi także o zadaniach stojących przed nowymi władzami mediów publicznych.
- Wyzwaniem dla władz TVP jest taki rozwój spółki, by było w niej miejsce dla dziennikarstwa wysokiej próby, formatów misyjnych (nawet jeśli mniej konkurencyjnych) i niezależności politycznej (i mówię tu nie tylko o naciskach, ale i pułapce autocenzury) – mówi dr Drzewiecka.